Bluesolid.nl gebruikt cookies (en andere technieken) en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren, voor social media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Voor meer informatie over cookies verwijzen wij naar onze cookieverklaring.
Levermoment: op welke dag wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen worden doorgaans geleverd binnen 2 tot 5 werkdagen, dus los van het weekend. In piekperiodes (bijvoorbeeld de winter als het om pelletkachels gaat) kan het – soms – 3 tot 7 werkdagen zijn. Je gaat akkoord met zo'n leveringsperiode als je een bestelling bij ons doet.
Levertijd: hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Enkel en alleen op de bezorgdag zelf is duidelijk hoe laat je bestelling wordt geleverd (bij grote pakketten). Op de bezorgdag kun je bellen naar onze transporteur Ben Becker uit Marum.
Ben Becker is verantwoordelijk voor het vervoer van BlueSolid-producten (grote pakketten). Bel daarom naar de afdeling planning van Ben Becker: 0594 - 501430.
Heb je een brievenbuspakketje (PostNL) en is je e-mailadres bij je bestelling bekend? Dan ontvang je van PostNL een track & trace, zodat je de bestelling kunt volgen.
Zijn er transportkosten voor de levering van mijn bestelling?
Bestellingen onder de 300 euro gaan gepaard met transportkosten.
*Bij leveringen aan de Waddeneilanden of België zijn altijd (extra) transportkosten van toepassing. Dit wordt duidelijk als je bestelt en een adres op de Waddeneilanden of België aangeeft.
Leveren jullie ook aan adressen op de Waddeneilanden?
Ja. De transporteur komt ook op de Waddeneilanden. Daarvoor rekent de transporteur wel meerkosten ten opzichte van de normale transportkosten. Tijdens het bestellen worden die kosten automatisch meegerekend als je een adres op de Waddeneilanden opgeeft.
Leveren jullie ook aan adressen in België?
Ja. De transporteur uit Noord-Nederland rijdt ook naar België. Daarvoor rekent de transporteur wel meerkosten ten opzichte van de normale transportkosten. Tijdens het bestellen worden die kosten automatisch meegerekend als je een adres in België opgeeft.